dinsdag 17 september 2013

Bloemen voor Nanna

Afgelopen week waren mijn bloemen, en die van Leo waarschijnlijk ook, helemaal dood.  Ik besloot om nieuwe te kopen. Ook moest er hard gestudeerd worden dus ging ik naar een cafeetje bij mij om de hoek met de bloemen onder mijn arm. Eenmaal  gesetteld met mijn Jasmijn thee keek ik rond om te kijken aan wie ik de bloemen zou gaan geven. Het waren nogal vrouwelijke bloemen, roze en paars, dus vond ik het gepast om ze aan een vrouw te geven. Ik zag een vrouw een paar tafels verderop cappuccino drinken en besloot om ze aan haar te geven. Deze vrouw heette Nanna.

Ik vroeg of ik Nanna blij kon maken met een bos bloemen. Nanna was erg enthousiast en vond het heel erg lief dat ze de bloemen kreeg. Ze kon zich vinden in mijn ideeën en was zelf ook met iets leuks bezig.

Nanna vertelde me dat ze op dit moment Biodanza workshops aan het organiseren was. Ik had er nog nooit van gehoord en ze legde me uit wat het was. Biodanza is een vorm van dans. Niet dansen met moeilijke stapjes, halverwege het liedje er achter gekomen dat je ver achter loopt (Zo ging het vroeger bij mij tijdens mijn vier lessen jazzballet.) Nee Biodanza is anders. Tijdens de Biodanza workshops ontmoet je andere mensen, dans je samen met andere mensen en heb je daarmee écht contact. Daarom worden deze workshops georganiseerd voor (oudere) singles. Biodanza heeft namelijk aspecten die je ook kunt gebruiken tijdens het flirten zoals initiatief nemen en oogcontact maken.

Over initiatief nemen gesproken, volgende keer weer een bos bloemen, want de bloemen geven bevalt me super goed!



Links; bloemen van mij. Rechts; bloemen van Nanna.

Bloemen klaar voor de vaas en voor aflevering.

1 opmerking: