zondag 28 september 2014

Bloemen voor Rob

Bloementijd! En wel op een andere manier dan normaal, want ik kocht ze niet op de markt, maar ik kreeg ze uit een Dalhiatuin in Maastricht. De moeder van mijn vriend heeft heel veel mooie Dalhia’s in haar tuintje staan en stelde voor om een paar van deze mooie bloemen beschikbaar te stellen voor een bloemen voor editie:) Super lief! Zo kocht ik ze daarom niet deze keer, maar plukten we ze samen in haar tuintje. Ik kocht al eerder Dalhias voor Obladen, maar de bloemen die ik nu had waren veel voller en vond ze stiekem ook veel mooier.

Floor (m’n sis in law) en Steph (daddy in law) vonden het leuk om mee te gaan dus gingen we met zijn drieën op pad. We gingen naar het Ceramiqueplein, omdat de mensen daar lekker zaten te chillen in het laatste zomerzonnetje van het jaar.  Een ideale plek om iemand op een rustige manier een bloemmetje te geven. We besloten om een man met een baby aan te spreken. Dit bleek Rob te zijn. Rob zat lekker in het zonnetje met een schat van een kindje, wat zijn kleinkind bleek te zijn. Hij was als opa lekker aan het oppassen en verbleef net als ik een weekend in Maastricht. Rob was erg blij met de bloemen en vertelde meteen dat de bloemen een mooie bestemming kregen. “Mijn schoondochter is morgen jarig, dus dan kan ik ze mooi aan haar geven” vertelde Rob enthousiast.

Wat erg toevallig was, is dat Rob uit Amstelveen komt, waardoor ik wederom mijn bloemen aan een Noord-Hollander heb gegeven;) Ik was erg benieuwd of er een verschil in reactie aanwezig is per streek/provincie, dus dat experiment ga ik wellicht een andere keer nog uitvoeren...

Ik heb afgelopen weekend genoten van Maastricht, de bloemen en alle lekkernijen die bij het bourgondische leven horen en ben weer helemaal fris voor een nieuwe week!

Wil je weten wanneer ik nieuwe bloemen geef? Like bloemen voor dan op Facebook of volg me op Twitter of Instagram.

Liefs,
Anne

Bloemen voor Rob

Bloemen plukken

Blij met deze prachtige boeketjes:)

Bloemen thuis

Klaar om op pad te gaan!







2 opmerkingen: